Bakläxa

Så var det äntligen fredag.  Jag har de två senaste dagarna haft spänningshuvudvärk men jobbat på.  Jobbat på för att få saker gjorda på jobbet. Men idag blev det stopp. När jag vaknade på morgonen hade jag redan då huvudvärk.  Men jag tänkte att det går över och jag tar ut lite flex, gör det viktigaste på jobbet.  Men det gick bara till elva tiden. Sedan kändes det som att jag skulle spy.  Jag gjorde ett akut ärende som jag visste att gör inte jag det så måste nån av mina kollegor göra det. Det ville jag inte för de har redan fullt upp. 
När jag kom hem försökte jag äta men det gick inte. Så jag sov från 12 till 15.00. Nu mår jag mycket bättre, inte toppen men mycket bättre.  Så det var nog kroppens sätt att säga ifrån, jag har lyssnat för dåligt på min kropp.  Jag som trodde jag hade lärt mig. Så nu ska den här helgen fyllas med saker som ger mig energi & kraft :).
 
 

Kommentera här: